لیست قیمت روز پریفرم پت خرید و فروش

لیست قیمت روز پریفرم پت خرید و فروش

کارخانه های تولید کننده بطری ها و ظروف نوشیدنی، برای کاهش هزینه های تولید و در عین حال بالا نگه داشتن استاندارد کیفیت به دنبال لیست قیمت روز پریفرم پت برای خرید و فروش هستند تا بتوانند از یک طرف رضایت مشتری را جلب کرده و از طرف دیگر، سود کارخانه را افزایش دهند.

لیست قیمت روز پریفرم پت برای خرید و فروش را باید از کارخانه هایی که پریفرم های PET را تولید می کنند، استعلام کرد.

این پریفرم ها در کارخانه های بطری سازی به بطری هایی تبدیل می شود که برای بسته بندی نوشابه، آب معدنی، یا سایر مایعات نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان تقاضای بازار و کیفیت پریفرم های تولید شده بر لیست قیمت روز پریفرم پت برای خرید و فروش تأثیر می گذارد.

اگر به دنبال خرید و فروش پریفرم برای تولید انواع بطری آب معدنی یا نوشیدنی های مختلف هستید، بهتر است علاوه بر لیست قیمت روز به نکات زیر نیز دقت کنید:

 

کیفیت پریفرم پت

قالب‌های تزریقی و قالب‌های باد کن پت تاثیر قابل توجهی در کیفیت پریفرم و محصول نهایی دارند، بهترین راه برای اطمینان از تولید طولانی‌مدت و بدون دردسر، خرید پریفرم های مرغوب است که توسط ماشین تزریق پلاستیک و قالب پریفرم باکیفیت تولید شده باشد.

کیفیت قالب های پریفرم پت به موادی که از آن ساخته شده اند و طراحی قالب بستگی دارد. معمولا از فولاد و آلومینیوم برای ساخت قالب استفاده می شود زیرا در برابر سایش مقاوم بوده و حتی پس از تولید میلیون ها قطعه پریفرم، نیازی به تعمیر و نگهداری پیدا نمی کنند. لیست قیمت روز پریفرم های پت تولید شده در این قالب ها برای خرید و فروش کمی گرانتر است با اینحال ارزش سرمایه گذاری دارد زیرا می توان از آنها برای تولید بطری های بی نقص استفاده کرد که سود دهی بیشتری خواهد داشت.

همچنین بخوانید :  قالب گیری پریفرم در کدام صنایع کاربرد دارد؟

البته، طراحی و برنامه ریزی درست کانال های خنک کننده با تکنولوژی بالا نیز در ماشین تزریق پلاستیک، سرعت و کیفیت تولید پریفرم را بهینه می کند. بنابراین، بهتر است لیست قیمت پریفرم پت را از کارخانه هایی استعلام کنید که اطمینان دارید از تجهیزات باکیفیت و قالب های با جنس مناسب استفاده می کنند.

 

طراحی پریفرم پت و سبک وزن بودن

یک عامل مهم در کاهش هزینه های تولید محصول نهایی، خرید پریفرم های پت سبک وزن است، زیرا امکان تولید بطری ها و ظروف با ویژگی های مناسب و شکل دهی بهینه را فراهم می کند. از همه مهمتر هزینه های حمل و نقل را کاهش داده و در قیمت بطری تولیدی نیز صرفه جویی ایجاد می کند.

بنابراین هنگام استعلام لیست قیمت روز پریفرم های پت برای خرید و فروش باید دنبال انواع سبک با وزن کم باشید تا بتوانید از مزایای آن به نفع خود سود ببرید.

البته تعیین وزن و ابعاد مناسب پریفرم باید توسط متخصصان انجام شود که از قبل ویژگی های ظروف نهایی که قرار است با پریفرم خریداری شده تولید شود را بررسی کرده اند.

معمولا پس از بررسی متخصصان و تعیین ابعاد پریفرم برای تولید محصول یک نمونه سازی اولیه انجام میگیرد و پریفرم در قالب هایی که برای نیازهای خاص کارخانه بطری سازی مناسب باشد، تولید می شود. در صورت تایید نمونه، لیست قیمت روز پریفرم پت برای خرید و فروش عمده ارسال شده و در صورت تایید نهایی، پریفرم ها تولید و برای کارخانه بطری سازی ارسال می شوند.

همچنین بخوانید :  ماشین پرکن بشکه و گالن Keg & Cask Filling Machine

 

اثرات زیست محیطی کمتر

اثرات زیست محیطی تولید پریفرم شامل انتشار گازهای گلخانه ای مضر است اما یکی از نکات مثبت این محصول، قابل بازیافت بودن نوع شفاف و بی رنگ آن است.

طی سال های اخیر، صنعت بسته‌بندی به سمت استفاده از راه‌حل‌هایی با اثرات زیست‌محیطی کمتر روی آورده که نه تنها مزایایی برای اکوسیستم، دارد بلکه روی کاهش هزینه‌ها نیز موثر خواهد بود.

ماشین‌ آلات صنعتی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند و قالب‌هایی که مصرف آب آنها برای تولید پریفرم کمتر است، مزایای قابل‌توجهی از نظر صرفه‌جویی در انتشار CO2، استفاده از منابع طبیعی و هزینه‌های تولید دارند.

حرکت به سمت تولید PET بازیافتی روند دیگری است که در حال توسعه بوده و مزایای زیست محیطی و اقتصادی فراوانی دارد. در حال حاضر، ظرفیت تولید تا 23 کیلوتن در سال پت بازیافتی وجود دارد اما فقط حدود 15 آن برای تولید بطری های جدید استفاده می شود. فن آوری های جدید که موجب نظر صرفه جویی در انرژی و کاهش تنش پلیمری شده و از طرف دیگر آلودگی زدایی بالا دارند در لیست قیمت روز پریفرم پت رقابت اقتصادی در خرید و فروش آن نیز تاثیر گذارند.

با پایدار شدن فرآیندهای صنعتی مرتبط با تولید ظروف PET از پریفرم های بازیافتی می توان هزینه های ساخت را نیز به طور قابل توجهی کاهش داد.

 

خرید و فروش و لیست قیمت روز انواع قالب پریفرم پت

هلدینگ سورین با سال ها تخصص و تجربه در تامین قالب های پریفرم و ماشین آلات تولید و پر کن بطری‌های آب معدنی و نوشیدنی برای صنایع غذایی و نوشیدنی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده و دارویی آماده خرید و فروش انواع قالب های پریفرم پت با بهترین قیمت روز به کارخانه های تولید پریفرم است.

همچنین بخوانید :  مزایای استفاده از ماشین لمینت و پوشش  (Coating and Lamination Film Machine)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *