راه اندازی کارخانه آب معدنی

ماشین پرکن پر سرعت آب معدنی

دستگاه پرکن آب معدنی از دستگاه های کاربردی برای صنایع مختلف در زمینه تولید آب معدنی و نوشابه است. آب معدنی از سال ها پیش در کشورمان به یکی از نوشیدنی های کاربردی تبدیل شده است و هنگامی که آب سالم در دسترس نباشد و یا امکان دسترسی به آب تصفیه شده وجود نداشته باشد، بسیار کاربردی است.

تولیدکنندگان نوشابه، آبمیوه های قوطی و آب معدنی برای تولید نیازمند دستگاه هایی با سرعت بالا برای بسته بندی هستند که یکی از این دستگاه ماشین پر کن پر سرعت آب معدنی است.

ماشین پر سرعت پرکن آب معدنی انواع مختلفی دارد که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم .

انواع دستگاه پرکن آب معدنی، آبمیوه و نوشابه

دستگاه پرکن آب معدنی انواع مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها مختصراً توضیح داده می شود.

۱: دستگاه پرکن مایع دستی

اولین دستگاه پرکن آب معدنی، آبمیوه و جا نوشابه دستگاه پرکن دستی می باشد. این دستگاه با برق کار نمی کند و برای کار نیاز به نیروی انسانی دارد.

دقت دستگاه پرکن دستی در پر کردن با این حال جابجایی ظروف باید توسط تکنسین صورت بگیرد. این نمونه که ساده تحریم دستگاه پرکن به حساب می آید از قیمت پایین تری نسبت به نمونه های دیگر برخوردار است.

۲: دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک آب معدنی، آبمیوه و جا نوشابه

دستگاه نیمه اتوماتیک پرکن مایع یکی دیگر از انواع دستگاه پرکن می باشد که مصارف گوناگونی دارد و برای پر کردن آب معدنی، نوشابه و آب میوه به کار می رود .

همچنین بخوانید :  مشخصات و نحوه کارکرد دستگاه تزریق پلاستیک

3: ماشین پرکن مایع کاملا اتوماتیک

اگر کسب و کار بزرگی دارید یک دستگاه پرکن کامل اتوماتیک کننده نیازهای شما برای تولید عمده و انبوه آب معدنی، آب میوه و نوشابه است.

این دستگاه ها که برای شرکت های بزرگ کاربرد دارد جهت پر کردن مایعات ویسکوز آب معدنی و آبمیوه به فراوانی استفاده می شود. قیمت دستگاه تمام اتوماتیک نسبت به نمونه های دیگر گران تر می باشد.

۴: ماشین پر کننده آب معدنی، آبمیوه و نوشابه خطی

ماشین پر کننده خطی ویژگی منحصر به فردی دارد که به کمک آن می توان مایعات با ویسکوزیته بالا و پایین را پر کرد. این دستگاه های کاربردی برای بسته بندی لبنیات، لوازم آرایش آب معدنی و نوشابه کاربرد دارد به دلیل استفاده گسترده در زمینه های مختلف صرفه اقتصادی بالایی دارد.

۵: ماشین مایع پر کننده روتاری

دستگاه پرکن روتاری پرکن های مایع به شمار می رود این دستگاه به صورت دایره ای عمل کرده و پر کردن بطری ها و بستن درب آنها را انجام میدهد.

قیمت و خرید ماشین پر کن پر سرعت آب معدنی

ماشین های پرکن آب معدنی انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آن ها قیمت هر یک نیز متفاوت است.  این دستگاه ها شامل دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک هستند که قیمت ها نیز متفاوت است.

ظرفیت دستگاه عامل  دیگری در تعیین قیمت دستگاه پرکن آب معدنی می باشد و هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد گران قیمت تر است.

قیمت این دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می کند و هر چه نمونه پیشرفته تر باشد قیمت آن بالاتر است.

همچنین بخوانید :  ماشین تزریق پریفرم برای تولید چه محصولاتی کاربرد دارد؟

برای خرید دستگاه پرکن مایع می توانید به صورت حضوری یا آنلاین اقدام به سفارش و خرید دستگاه کنید و باید آن را از مراکز معتبر خریداری نمایید.

مزایای دستگاه پرکن آب معدنی، آبمیوه و نوشابه

انواع مختلف دستگاه پرکن آب معدنی برای کارخانه بزرگ و کوچک قابل استفاده است. استفاده از این دستگاه ها موجب افزایش بهره وری اقتصادی کارخانه ها شده و آسان کردن کار بسیار کمک کننده است.

به کمک دستگاه های پرکن مایع می توان به تعداد بالا بطری با اندازه ها و ابعاد مختلف پر کرد و از این جهت شما محدودیتی نخواهید داشت.

کار با دستگاه آسان بوده و در نمونه های اتوماتیک لزومی به تکنسین در کنار دستگاه نمی باشد که هزینه های شما را به میزان زیادی کاهش می دهد.

سخن آخر

دستگاه پرکن پر سرعت آب معدنی یکی از دستگاه های بسیار کاربردی در صنایع مختلفی است که با مایعات سروکار دارند. استفاده از نمونه های مختلف این دستگاه با توجه به کسب و کار شما  سبب افزایش صرفه اقتصادی و بهره‌وری محصولات شما گردیده سرعت عمل شما را چندین برابر میکند. آنچه اهمیت دارد این است که شما با توجه به کسب و کار خود تولید بتوانید دستگاه مناسب خود را خریداری کنید.

 

 

 

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *