خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی

خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی

آیا می توانید تصور کنید کاغذی که روی آن می نویسید یا طرحی را چاپ می کنید نسبت به آب مقاوم باشد یا در برابر پارگی مقاومت کند؟ کاغذ های سنگی ضد آب و مقاوم در برابر پارگی برای بسیاری از ما جادویی به نظر می رسند، اما برای آنهایی که در صنعت تولید کاغذ کار می کنند و به خرید و فروش ماشین تولید کاغذ سنگی مشغولند، این ویژگی ها کاملا طبیعی است.

امروزه به راحتی می توانید کاغذهای سنگی ضدآب را خریداری کنید که از موادی مانند سنگ آهک ساخته شده است، این کاغذها علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی که دارد کاملا دوستدار محیط زیست هستند، به همین علت است که طی سال های اخیر خرید و فروش ماشین تولید کاغذ سنگی با استقبال زیادی مواجه شده است.

در این مقاله، علت افزایش خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی و مزایای این نوع کاغذ را بررسی می کنیم.

افزایش خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی به دلیل ضد آب بودن

همه ما می دانیم که کاغذ های معمولی در اثر تماس با آب آسیب می بینند. اما اگر به نوت بوک ها، دفترچه ها یا هر نوع برگه یادداشتی نیاز داشته باشیم که در برابر آب مقاوم باشند، چه؟

دلیل اینکه کاغذ سنگی در برابر آب مقاوم است این است که از سنگ آهک ساخته شده و آب در آن نفوذ نمی کند. بنابراین می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذهای معمولی باشد.

 

افزایش خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی به دلیل عدم نیاز به قطع درخت

در تولید استون پیپر از درخت و آب استفاده نمی شود و رنگ آن حتی سفیدتر از کاغذهای سنتی است. تنها نقطه ضعفی که ممکن است متوجه آن شوید، وزن این مدل کاغذ است که در مقایسه با مزایای آن چندان قابل توجه نیست.

همچنین بخوانید :  دستگاه بادکن بطری پت PET چیست و چه کاربردی دارد؟

 

مزایای استون پیپر برای صنعت چاپ

کاغذ سنگی را می توان نه تنها برای تهیه نوت بوک ها و مجلات ضد آب استفاده کرد، بلکه می توان به جای کاغذهای سنتی در صنعت چاپ نیز مورد استفاده قرار داد. مزایای بی شمار استفاده از استون پیپر در صنعت چاپ با حجم بسیار بالا موجب افزایش خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی در سال های اخیر شده است.

 

جایگزین شدن با محصولات پلاستیکی

شاید با خودتان فکر کنید منظور از کاغذ ساخته شده از سنگ چیست؟ آنطور که ما می دانیم، کاغذ معمولا از الیاف چوب و سلولز ساخته می شود، اینطور نیست؟ درست است، اما کاغذ سنگی محصولی است که از 80 درصد کربنات کلسیم (پودر سنگ آهک) و 20 درصد رزین پلی اتیلن (HDPE، پلاستیک مبتنی بر نفت) تشکیل شده است.

طی سال های اخیر، استون پیپر کاربردهای بسیار گسترده ای پیدا کرده و ضد آب بودن و مقاومت آن موجب شده به عنوان برچسب های محصول در صنعت چاپ مورد استفاده قرار گیرد.

خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی در صنعت چاپ و استفاده از استون پیپر به جای برچسب های پلاستیکی، به تدریج استفاده از پلاستیک را کاهش داده و به حفظ بهتر محیط زیست کمک خواهد کرد.

 

مزایای استون پیپر نسبت به برچسب های پلاستیکی

عدم استفاده از چوب – استون پیپر از پودر سنگ آهک تولید می شود درنتیجه، درختان و گیاهان که منابع مهم تولید اکسیژن، برای ساخت آن هدر نمی روند.

صرفه جویی در منابع – مواد خام مورد استفاده در این محصول، ضایعات معادن است که نیازی به استخراج بیشتر ندارد.

همچنین بخوانید :  آشنایی با نحوه تولید پریفرم در قالب بطری پت

صرفه جویی در انرژی – در این ماشین آلات از فرایند حرارتی برای ذوب پودر سنگ و رزین پلی اتیلن استفاده می شود که انرژی و آب بسیار کمتری نسبت به کاغذ معمولی مصرف می کند و به همین علت، خرید ماشین تولید کاغذ سنگی در سال های اخیر افزایش یافته است.

پایدار و مقاوم در برابر پارگی – کاغذ سنگی بسیار انعطاف پذیرتر از کاغذ ساخته شده از الیاف چوب است. این نوع کاغذ، ضد آب و مقاوم در برابر آتش است که کاربردهای آن را به عنوان جایگزین پلاستیک کاملا ایده آل می کند.

سازگار با محیط زیست – کاغذ سنگی برای سفید شدن به سفید کننده های شیمیایی یا اسیدی نیاز ندارد زیرا رنگ آن به طور طبیعی سفید است.

مناسب برای چاپ برچسب – سطح صاف استون پیپر برای چاپ افست، افست UV و چاپ دیجیتال مناسب است.

به طور خلاصه، کاغذ سنگی یک جایگزین سازگار با محیط زیست و پیشرفته برای کاغذ و پلاستیک معمولی است. بنابراین، اگر به فکر تولید کاغذ چاپی پایدار و مقاوم هستید می توانید به سایت های اینترنتی خرید فروش ماشین تولید کاغذ سنگی، مراجعه کنید.

خرید بهترین ماشین آلات تول کاغذ سنگی

تولید کاغذ سنگی راه حلی ساده و ارزان به عنوان کاغذ ضد آب است، که کاربردهای بسیار متنوعی از چاپ مجلات و تولید دفترچه های یادداشت گرفته تا چاپ برچسب محصولات دارد.

اگر به دنبال خرید بهترین ماشین آلات تولید کاغذ سنگی هستید، با کارشناسان هلدینگ سورین تماس بگیرید.

 

https://stone-paper.nl/recycling

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *