فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک نمایندگی فروش ماشین تزریق پلاستیک

آیا فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک سودآور است؟

آیا به این فکر می کنید که کسب درآمد از فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک آسان است یا خیر؟ به طور کلی ماشین تزریق، برای تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی که همه ما هر روز استفاده می کنیم، کاربرد دارد.

تلفن های همراه، مانیتورهای کامپیوتر و CPU پرینترها، نیمی از قطعات خودروهای ما، وسایل روشنایی سقفی و بطری های آب معدنی همگی دارای وسایل و قطعات پلاستیکی هستند که با استفاده از دستگاه های قالب گیری تزریقی ساخته می شوند. بنابراین، با توجه به این کاربرد گسترده قطعا فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک می تواند درآمد زا باشد.

زمانیکه صنعت تولید مواد پلاستیکی و پلیمری در حال رشد بود تقریباً هر قالب‌ساز یا تولید کننده ای که تصمیم می گرفت وارد این حوزه شود می‌توانست در انباری یا پارکینگ خانه خود با خرید ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک، یک تولیدی راه بیندازد و از قالب‌گیری قطعات پلاستیکی پول خوبی به دست آورد. اما در حال حاضر، آن روزها گذشته است، با اینحال در برخی از کشورهای در حال توسعه، با فروش ماشین تزریق، اقلام ارزان قیمت و با کیفیت پایین تولید می شوند که می توانند برای تولید کننده سود آور باشند.

در این مقاله به بررسی بازار محصولات پلاستیکی و خرید و فروش ماشین آلات قالب گیری تزریقی می پردازیم.

 

بازار فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک

این روزها برای ورود به بازار و دست یابی به موفقیت در این حوزه حتما باید از تجهیزات فنی و قالب های تخصصی استفاده شود. افراد کمی به دنبال دستگاه های کوچک و دست دوم هستند، به همین علت احتمالا فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک نمی تواند چندان بازار مناسبی داشته باشد. با اینحال چون این دستگاه ها را نمی توان از هر جایی خرید، شاید بتوان با فروش ماشین تزریق به افرادی که قصد تولید قطعات ساده را دارند، کسب درامد کرد اما بعید است که با انجام این کار درآمد پایداری داشته باشید. دلیل اصلی، امکان ساخت همان قطعات پلاستیکی در ماشین تزریق پلاستیک بزرگ با حجم انبوه است که به علت تولید در حجم بالاتر، بازار را با قیمتی ارزان تر پر می کند.

همچنین بخوانید :  طراحی ماشین تزریق پلاستیک چگونه انجام می شود؟

هرچند با فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک می‌توانید به راحتی وارد این کسب‌وکار شوید، اما اگر واقعا می خواهید درامد بالایی کسب کنید باید کار خود را در شاخه های دیگر نیز گسترش دهید تا درآمد شما برای ادامه فعالیت تان، توجیه اقتصادی داشته باشد. اگر در حال راه اندازی یک شرکت نوپا هستید، باید به این واقعیت توجه داشته باشید که قرار است پول زیادی سرمایه گذاری کنید، ساعت های طولانی کار کنید و برای مدتی، سود زیادی بدست نخواهید آورد.

فروش ماشین تزریق با توجه به اینکه تجهیزات بسیار گرانی هستند، سرمایه زیادی می خواهد و از طرف دیگر پیدا کردن مشتری برای آنها مشکل است. البته می توان تجهیزات دست دوم را با تخفیف خریداری کرد و سپس به مشتریان با قیمت بالاتری فروخت اما فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک دست دوم نیز سختی های خاص خودش را دارد.

با وجود تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر که نمایندگی برندهای مشهور را در اختیار دارند و انواع ماشین آلات صنعتی را با قیمت های رقابتی به فروش می رسانند، کسب اعتبار در این حوزه بسیار مشکل است.

همچنین این دستگاه ها برای تولید محصول نهایی نیاز به قالب های سفارشی دارند و برای طراحی قالب شما به مهندسین باتجربه و متخصص نیاز دارید. علاوه بر این باید با بازرسان بخش بازرسی، متخصصین تعمیر و نگهداری و مهندسین طراحی قالب همکاری کنید تا بتوانید تمام نیازهای مشتری را براورده نمایید.

 

چطور با فروش ماشین آلات دسته بندی درامد زایی کنیم؟

اکثر کسب و کارهای کوچک ترجیح می‌دهند با یک یا دو شرکتی که از قبل می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند، معامله کنند، بنابراین جذب مشتری جدید برای فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک می تواند بسیار مشکل باشد. اما اگر یک یا دو شرکت معتبر را قانع کنید که شما را به لیست کنندگان خود اضافه کنند، احتمالا به درامد خوبی می رسید.

همچنین بخوانید :  مواد اولیه ماشین تزریق پلاستیک چیست؟

با این حال، نتیجه مطلوب در دراز مدت بدست نی آید. اگر بتوانید فرآیند طولانی‌ای را که بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای تجزیه و تحلیل تامین‌کنندگان جدید خود در نظر گرفته اند، مدیریت کنید، شانس پیدا کردن مشتریان مستمر را خواهید داشت. یکی از بهترین روش ها برای فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک ایجاد یک شبکه تامین کالا است. در واقع، جامعه تامین ماشین آلات صنعتی در هیچ کشوری چندان بزرگ نیست و اغلب افراد مشغول در این حوزه، یکدیگر را حداقل با نام و چهره می شناسند. بنابراین، اگر شما نیز با افرادی در این حوزه آشنایی دارید می توانید از اعتبار آنها استفاده کرده و وارد بازار جدید شود.

برای خرید و فروش ماشین تزریق پلاستیک خانگی کوچک می توانید به کارشناسان هولدینگ سورین، اعتماد کنید.

 

 

https://moldmakingresource.com/plastic-moulding-make-money/

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *