فروش قالب پریفرم در تهران

فروش قالب پریفرم هاسکی در تهران

هاسکی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده قالب‌های پریفرم در جهان، شناخته می شود و نمایندگی  فروش قالب پریفرم در تهران آن نیز هلدینگ سورین است که با عرضه انواع قالب های باکیفیت، بهره‌وری ماشین های تزریق با بالاترین ظرفیت را به حداکثر می رساند.

نمایندگی فروش قالب پریفرم در تهران علاوه بر تامین قالب‌های جدید پریفرم PET، خدمات ترمیم یا نوسازی و ارتقا سیستم ها به فناوری‌های پیشرفته تر را نیز ارایه می دهد.

قالب پریفرم هاسکی برای فرایند قالب‌گیری تزریقی به این علت طرفداران زیادی دارد که هر نوع طراحی قالب که مورد نیاز صنعت باشد از ۲ تا ۱۴۴ حفره را عرضه می کند.

 

مزایای فروش قالب پریفرم در تهران با برند هاسکی

مهمترین مزیت قالب های هاسکی تنوع طراحی آنها است که دارای کاربردهای مختلفی در صنعت بسته بندی آب معدنی، نوشابه های گازدار داروهای مایع و مایعات شوینده می باشد.

قالب پریفرم هاسکی، طیف گسترده ای از ابعاد و طراحی را شامل می شود که تمام آنها مطابق با دستورالعمل های روز اروپا، ساخته شده اند.

هاسکی با بیش از 30 سال تجربه در ساخت قالب های پریفرم که محصولات تولید شده از آنها برای صنایع بسته بندی کاربرد دارد، اطمینان تولید کننده و مصرف کننده را جلب کرده است.

مزیت فروش قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی، کیفیت قطعات و دقت بی نظیر در تولید محصولات است. این دقت برای تولید قطعاتی که باید طبق معیارهای خاصی مورد استفاده قرار گیرند، ضروری است. هاسکی، قالب های پریفرم کاملا منحصربه‌فردی را برای تولید بطری های پت شفاف یا رنگی که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند ارائه می دهد.

همچنین بخوانید :  ویژگی های ماشین تولید درب بطری تزریقی (DEMARK Cap Injection Machine)

از مهمترین مزایای قالب پریفرم هاسکی می توان به تکرارپذیری عالی، زمان چرخه و بهینه سازی وزن محصول اشاره کرد.

فروش قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی برای کاربردهای رایجی مانند بطری های نوشیدنی، آب میوه ها، چای های آماده و روغن های خوراکی مناسب است.

این قالب ها موجب کاهش سرمایه‌گذاری اولیه سیستم و هزینه‌های تعمیر و نگهداری از ابزارآلات در آینده خواهد شد.

فروش قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی به این دلیل با استقبال فراوانی روبرو شده که مزایایی مانند خنک شدن سریعتر، زمان انتظار کمتر و امکان تغییر قالب تا 25٪ سریعتر را فراهم می آورد.

 

ویژگی های قالب پریفرم هاسکی

تمام قالب های هاسکی با مهندسی دقیق و با بالاترین استانداردهای کیفیت ساخته شده اند. طراحی قالب ها به گونه ای است که بهترین عملکرد را در ماشین تزریق پلاستیک داشته باشد و محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند.

فروش قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی با بالاترین کیفیت توسط هلدینگ سورین انجام می گیرد و کاربردهای متنوعی برای تولید انواع بطری های پت دارد.

ویژگی های قالب های پریفرم هاسکی:

  • طراحی اثبات شده برای طولانی ترین عمر مفید
  • قابلیت تمیز شوندگی خودکار قالب
  • چرخه سریع و بالاترین راندمان
  • استفاده از فناوری Ultra Helix
  • طراحی انعطاف پذیر
  • امکان تولید بطری های بسته بندی با بالاترین کیفیت
  • بهترین راندمان تولید برای هر نوع محصولی
  • بهترین بهره وری در تولید انواع پریفرم پت
  • راه حل های پایدار و دوستدار محیط زیست
  • راهکارهای ایمن و بهداشتی
  • سیستم بهینه شده از لحاظ حرارتی برای بهره وری بالا
  • فناوری سروو برای اطمینان از کیفیت بالای قطعه تولیدی
  • طراحی صفحات مقاوم با بهینه سازی خنک کننده
همچنین بخوانید :  بررسی انواع قالب دستگاه بادکن

فروش انواع قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی با هدف افزایش عملکرد و سرعت، استحکام و کیفیت انجام می گیرد. این قالب ها به بخشی جدایی ناپذیر از سیستم قالب گیری تزریقی پیشرفته در کارخانه های تولید کننده پریفرم تبدیل شده اند که بازده فرایند ماشین تزریق پلاستیک را بهبود می‌بخشد و نیاز به تعمیر و نگهداری را به حداقل می رسانند.

طراحی قالب های  پریفرم هاسکی با بهینه سازی فرایند سیستم خنک کننده انجام گرفته که به تولید محصولات باکیفیت در کوتاهترین زمان ممکن کمک می کند.

ساخت قالب ها به گونه ای است که سرعت تولید محصول را در ماشین تزریق پلاستیک به حداکثر می رساند و عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.

ویژگی‌های پیشرفته Mold ID مانند Eject Assist به ساده‌سازی راه‌اندازی و بهینه‌سازی زمان فرایند کمک می‌کند.

 

انواع قالب پریفرم

فروش قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی دارای تنوع بسیار بالایی است و هر صنعتی با توجه به نیاز خود برای تولید محصولی باکیفیت می تواند قالب موردنیاز را سفارش دهد.

از پرکاربردترین قالب های ساخت برند هاسکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قالب بطری پت برای بسته بندی آب معدنی و نوشیدنی
  • قالب های درب بطری
  • قالب های تولید پریفرم

 

نمایندگی فروش قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی

هولدینگ سورین به عنوان نماینده فروش قالب پریفرم در تهران از برند هاسکی آماده است تا هر نوع قالب پریفرمی که نیاز دارید را تامین کند. برای سفارش انواع قالب پریفرم هاسکی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید :  ساخت دستگاه های مکانیکی برای قالب بطری پت

ما می توانیم به رشد کسب و کار شما با بالاترین سطح کیفیت و کمترین هزینه کل کمک کنیم.

 

 

https://www.husky.co/en/solutions/molds/

https://www.alliedmarketresearch.com/pet-preforms-market-A15609

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *